reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Kovačič

Milan Kovačič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodil som sa 25 mája 1940 v Bratislave. Som otcom dcéry a troch synov, všetci majú vysokoškolské vzdelanie. Som absolventom Prírodovedeckej fakulty UK a Chemickej fakulty SVŠT v Bratislave. V roku 1969 som bol vylúčený z 5 ročníka , neskôr rehabilitovaný. Chemickú fakultu som absolvoval po 50 ke. Pracoval som v obchode, OK uholných doloch, Figare, na CHTF SVŠT,vo výskume a 40 rokov profesionálne v ochrane ovzdušia. Angažoval som sa v ČSM( predseda BODST, Figare a na CHTF SVŠT,aktivista MV) v ROH( predseda v Štátnej technickej inšpekcii ochrany ovzdušia), Vysokoškolskom hnutí, (predseda sociálnej komisie) v SZOPK (predseda najväčšej ZO na Slovensku, tajomník, neskôr predseda MV SZOPK v Bratislave). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Je oxid uhličitý vznikajúci pri spaľovaní uhlia hlavnou príčinou otepľovania atmosféry?

Milan Kovačič

Je oxid uhličitý vznikajúci pri spaľovaní uhlia hlavnou príčinou otepľovania atmosféry?

Ak stojíte o názor bývalého ochrancu prírody a ovzdušia, obrňte sa trpezlivosťou skôr než začnete čítať. Aspoň mojim najbližším ochranárskymi témami už leziem pekne na nervy.

  • 6. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 19
Neprijal by p. prezident Kiska ani komunistov, ak by sa dostali do parlamentu ?

Milan Kovačič

Politika Neprijal by p. prezident Kiska ani komunistov, ak by sa dostali do parlamentu ?

Nesúhlasím z Vašimi názormi, ale spravím všetko preto, aby ste ich mohli povedať. (voľne) G.B.SHOW.  Pán prezident Kiska sa svojim rozhodnutím ignorovať legálne zvolenú stranu stal viac sudcom a prokurátorom ako prezidentom.

  • 11. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 161x
  • 55
Čo mala riešiť svetová klimatická konferencia 2016 v Paríži.

Milan Kovačič

Čo mala riešiť svetová klimatická konferencia 2016 v Paríži.

Na prelome novembra a decembra 2015 sa v Paríži uskutočnila 21. konferencia zmluvných strán Rámcového dohovoru OSN o zmene klímy („klimatická konferencia“) výsledkom ktorej sa na plenárnom zasadnutí prijala globálna dohoda.

  • 22. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 427x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu